Secondo anno Progetto Erasmus " Enjoy the school"

Terzo incontro dei coordinatori O. Dovì, M. Lutri e G. Privitera, del progetto Erasmus “Enjoy the school” a Pieksämäki in Finlandia.

Si è lavorato in armonia e spirito collaborativo. Grande accoglienza da parte della scuola Pieksämäen Lukio.

Pronti ad ospitare gli studenti e i docenti spagnoli, finlandesi, ungheresi, olandesi, turchi a novembre in Sicilia.
Third coordinators meeting in Pieksämäki: all the Erasmus “Enjoy the School” team working together in harmony and cooperative spirit. Great welcome by the Finnish school! Waiting happily for all international students and teachers in November in Sicily!